Методика навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах (28.08.2014)

Відеозапис конференції на YouTube-каналі ІППО (39 хв.)
Нормативні документи
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. №1392)
Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів з вивченням іноземних мов
Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти) – іноземні мови
Навчальні програми з іноземної мови для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Лист МОН України від 07.03.14 №1/9-607 щодо відкликання листа від 5 вересня 2013 року №1/9-607 «Про використання навчальної літератури»
Лист МОН України від 01.07.2014 №1/9-343 «Про організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі»
Методичні рекомендації МОН України щодо вивчення іноземних мов (з листа МОН України від 01.07.2014 №1/9-343 «Про організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі»

Орієнтовне календарно-тематичне планування
Календарно-тематичне планування до підручника Dive into English 1 клас (автор В.М.Буренко)
Календарно-тематичне планування до підручника Dive into English 2 клас (автор В.М.Буренко)
Календарно-тематичне планування до підручника Dive into English 3 клас (автор В.М.Буренко)
Календарно-тематичне планування до підручника Dive into English 4 клас (автор В.М.Буренко)
Календарно-тематичне планування до підручника Dive into English 5 клас (автор В.М.Буренко)
Календарно-тематичне планування до підручника Dive into English 6 клас (автор В.М.Буренко)
Методичні рекомендації, статті, дидактичні матеріали
В.М.Буренко. Використання системи вправ з усіх видів мовленнєвої діяльності
В.М.Буренко. Навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку
В.М.Буренко. Навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку: презентація
Ю.Бигич. Теорія множинності інтелекту у процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови
М.Прокопчук. Формування в учнів 6 класів мовленнєвої компетенції з другої іноземної мови
В.Редько. Компетентнісна парадигма побудови змісту навчання іншомовного спілкування в сучасній середній школі: лінгводидактичний аспект

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*