Дистанційне навчання

1. Освітній проєкт «На урок»

Вебінар «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання»

Анотація. Освітній проєкт «На Урок» створює низку безкоштовних можливостей для самоосвіти вчителів та для підвищення кваліфікації. Окрім того пропонує і ресурси для дистанційного навчання школярів та вчителів.

Спікер: Цукор Любов, редакторка освітнього проекту «На Урок»

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya

Вебінар «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

План вебінару:
1. Дистанційне навчання: яку платформу обрати?
2. Створюємо аккаунт на сервісі Zoom.
3. Як приєднатися до конференції, як запланувати конференцію.
4. Робота під час конференції: взаємодія учасників.
5. Приклади проведення дистанційних занять та організації роботи педагогічного колективу в Zoom.
6. Zoom, Skype, Meet — що обрати?

Лекторка: Ганна Дудіч

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat

Всеукраїнська інтернет-конференція «На урок»: «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»

Анотація. Цікава та корисна інформація від учителів-практиків, які активно залучають інтернет-ресурси в роботу та діляться власним досвідом із колегами.

https://naurok.com.ua/conference/edtech

2. Освітній проєкт «Дія. Цифрова освіта»

Освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

Анотація курсу. Мета освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» – показати вчителям усі доступні сервіси та алгоритми, які допоможуть вибудувати правильну й ефективну роботу з учнями та батьками на період карантину…

• «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів. Серія 1. Алгоритми та комунікація вчителів і учнів»

Анотація серії. Який алгоритм дій на період дистанційного навчання? Як мають взаємодіяти адміністрація школи, вчителі, діти, батьки? Навіщо враховувати всі можливі ризики та визначати відповідального?
Про все це дізнаєтесь разом із Оленкою Северенчук, директоркою з розвитку Ukrainian Global School, радницею заступника міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції. В цій серії згадуються сервіси: На урок, Мій Клас, Ilearn.

• «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів. Серія 2. Набір і специфіка використання сервісів для вчителів»

Анотація серії. Як організувати спілкування з учнями? Чому всім учителям важливо синхронізуватись та визначитись, яку платформу використовувати? Якою є роль соціальних мереж як системи комунікації з учнями?
Допоможе розібратись із цим Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.
В цій серії відбувається огляд сервісів та соцмереж: Google Site, Facebook, Instagram, Telegram, Tik Tok, Google Classroom, Class Dojo, Padlet, Zoom, Hangouts, Skype, Viber.

• «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів. Серія 3. Дізнаємось більше про Class Dojo»

Анотація серії. Class Dojo — це зручний інструмент для оцінки роботи класу в реальному часі. Ідея сервісу полягає в створенні зручної та легкокерованої системи заохочення з різними ролями і рівнями доступу. Кожен знаходить мотивацію за певне досягнення. Передбачений щоденник рефлексій для учня. Більше деталей розповість Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.

• «Карантин: Онлайн-сервіси для вчителів. Серія 4. Google Classroom для організації дистанційного навчання»

Анотація серії. З Google Classroom можна спілкуватись, збирати файли з роботами, ставити оцінки, контролювати терміни виконання завдань, створити контрольну роботу за варіантами, надавати консультації для кожного учня в приватному режимі. Особливостями використання сервісу поділиться Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.

• «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів. Серія 5. Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams»

Анотація серії. Завдяки безкоштовному онлайн-інструменту Microsoft Teams учні та вчителі матимуть доступ до навчальних матеріалів і зможуть взаємодіяти. Основою інструменту є команда — можна об’єднати учнів у класи. В кожній команді можна створити тематичні канали за предметами, наприклад, математика або історія. Аби співпрацювати з колегами, варто створити команду — віртуальну вчительську. Більше подробиць ви дізнаєтесь у серії за участю Марини Лютинської, вчителя Ліко-школи, експерта Microsoft.

3. Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді

Анотація. Вимушене дистанційне навчання (ДН) поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні.
«Нова українська школа» зібрала найпоширеніші запитання батьків і вчителів. На них відповідає Алевтина Лотоцька, головна спеціалістка МОН (2008—2019), яка брала участь у розробленні Державного стандарту початкової освіти, методичних рекомендацій із викладання навчальних предметів та оцінювання навчальних досягнень учнів та учениць.

https://nus.org.ua/questions/otsinyuvannya-v-dystantsijnomu-navchanni-zapytannya-vidpovidi/?fbclid=IwAR3XDwieJuOeccaNi0wKpK61dQtCENV8S4aKEruNEfe968oKFTef6oRMnYM

4. Освітній курс «Організація освітнього середовища засобами Google Classroom»

Курс підготував Центр інноваційних освітніх технологій.

Автор курсу — Стечкевич Олег Орестович, кандидат пед. наук, старший науковий співробітник, доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка» (викладач вищої категорії, викладач-методист, старший викладач).

5. Відео-курс «Створення тесту в гугл-формі»

Автор: Наталя Ільченко

6. Відео-урок «Навчаємось зі смартфоном. Class Dojo: інструкція для школяра»

Автор: Валентина Кодола

Напишіть відгук