Організація навчально-виховного процесу з біології у 8 класі

Нормативні документи
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. №1392)
Лист МОН України від 07.03.14 №1/9-607 щодо відкликання листа від 5 вересня 2013 року №1/9-607 «Про використання навчальної літератури»
Лист МОН №1/9-296 від 09.06.2016 року «Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів»
Навчальна програма «Біологія» для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 29.05.2015 №585)
Навчальна програма «Біологія» для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 29.05.2015 №585)

Орієнтовне календарно-тематичне планування
Орієнтовне календарно-тематичне планування з біології. 8 клас
Презентації та конспекти до уроків
С.В.Назаренко. Розробка уроку «Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини»
Перелік сайтів для учнів
Перелік сайтів для вчителів

Розробки уроків для 8 класу:
О.І.Зрютіна (Фінансово-правовий ліцей). Методи дослідження організму людини
Н.В.Гришко-Пахар (СШ №115 ім.І.Огієнка). Тканини організму людини
Т.Ю.Корніловська (Бориспільська ЗОШ №3). Будова і функції скелета людини
С.О.Столярова (СШ №52). Скелет людини. Кістки, суглоби
Т.В.Некрасова (СШ №28). Функції опорно-рухової системи. Кісткова і хрящова тканина
О.А.Кручек (СЗШ №288). Види кісток. Типи з’єднання кісток
Л.С.Демус (СШ №36). Формування постави людини
Т.С.Биканова (Гімназія «Київська Русь»). Склад та функції крові
Л.Ф.Голота (Гімназія №117 ім.Лесі Українки). Еритроцити. Переливання крові
Т.С.Середа (СЗШ №186). Склад крові
В.Д.Косинська (Ліцей №100 “Поділ”). Кров
О.М.Капральська (СШ №234). Кров, її функції
Л.О.Столяр (Ліцей №38 ім.В.М.Молчанова). Рух крові по судинах
В.В.Скоробогатько (СЗШ №13). Рух крові по судинах. Велике і мале коло кровообігу
О.М.Дорошенко (СЗШ №266). Захисні функції крові. Лейкоцити. Імунітет
О.І.Зрютіна (Фінансово-правовий ліцей). Кровообіг. Лімфообіг
О.В.Ласкава (СЗШ №1). Серце. Його будова та функції
О.В.Шевченко (СШ №289). Будова та функції серця
О.В.Хамаза (Спеціальна школа-інтернат №9). Порушення діяльності серцево–судинної системи
Ю.М.Гуйська (Гімназія №191 ім.П.Г.Тичини). Порушення діяльності серцево–судинної системи. Способи запобігання серцево-судинним захворюванням
Є.С.Юсупова (СЗШ №282). Хвороби органів дихання та їх профілактика
Н.В.Грабінська (СЗШ №292). Туберкульоз та його профілактика
Л.І.Чорна (СШ №214). Захворювання органів дихання. Причини. Профілактика
Є.О.Рукіна (Ліцей «Престиж»). Гігієна дихання
С.В.Назаренко (ІППО КУ імені Бориса Грінченка). Вакцинація дитини
І.С.Оверко (СЗШ №253). Імунітет та його види. Лейкоцити
О.Р.Боярська (СЗШ №285). Основні методи запобігання неінфекційним та інфекційним захворюванням
Т.М.Кужель (Технічний ліцей НТУУ «КПІ»). Загальна характеристика органів травлення. Значення травлення. Методи вивчення травлення
О.С.Павленко (СШ №250). Травлення у ротовій порожнині
О.Б.Рудчук (Гімназія №290). Хвороби травної системи
С.В.Шевченко (СШ №91). Ендокринна система людини
О.В.Гетьман (СЗШ №158). Значення залоз внутрішньої секреції у підтриманні гомеостазу і адаптації організму
М.Є.Сказатна (Гімназія №107 «Введенська»). Залози внутрішньої секреції
О.А.Жгут (СЗШ №235 ім.В.Чорновола). Будова статевих органів. Розвиток статевих клітин
С.В.Грєвнєва (СЗШ №158). Будова і функції шкіри
І.В.Мушинська (Гімназія №257 «Синьоозерна»). Роль шкіри у виділенні продуктів життєдіяльності
О.М.Вірич (НВК №240 «Соціум»). Ембріональний розвиток людини. Значення плаценти
О.А.Максименко (СШ №89). Основні етапи онтогенезу. Генетичне визначення статі
О.Є.Дибка (СЗШ №285). Стать. Запліднення. Визначення статі
О.М.Огієвська (СЗШ №13). Постембріональний розвиток людини
Л.П.Чистякова (Школа-інтернат №22). Запобігання хворобам, що передаються статевим шляхом та попередження ВІЛ-інфікування
Н.І.Чорна (СЗШ №6). Будова і функції сечовидільної системи
Н.І.Микитенко (СШ №76). Сечовидільна система. Її будова та функції
Е.Л.Мухаммед (СШ №20). Обмін речовин
Т.М.Кобренюк (СШ №316). Енергетичні потреби організму
Г.В.Джус (СШ №260). Центральна і периферична нервова система. Спинний мозок
В.О.Селезньова (СШ №96). Головний мозок людини
Л.М.Шмагай (СЗШ №119). Головний мозок, будова та функції
Г.Г.Коршунова (СШ №270). Будова, функції та класифікація нервової системи
Р.І.Лут (Ліцей №241 “Голосіїівський”). Нервова регуляція функцій організму людини
О.І.Зрютіна (Фінансово-правовий ліцей). Умовні рефлекси
В.М.Власюк (СШ №72). Зорова сенсорна система
Л.М.Вовк (СЗШ №308). Будова і функції зорової сенсорної системи. Сприйняття світла і кольору
Т.В.Махліна (СШ №211). Зорова сенсорна система
Д.І.Бичко (СШ №329 «Логос» ім.Г.Гонгадзе). Зорова сенсорна система. Оптична система ока
В.В.Холоденко (Ліцей “Наукова зміна”). Орган слуху
О.В.Кириченко, Л.П.Павлюк (Гімназія №318 «Міленіум»). Походження людини
Л.І.Баканова (Ліцей №171 “Лідер”). Пам’ять, види памяті
Г.В.Біліченко (КВЛ ім.І.Богуна м.Боярка). Пам’ять. Типи та види пам’яті
Л.М.Демська (СШ №274). Обдарованість і здібності
А.О.Уткін (Гімназія №178). Мислення і кора великих півкуль головного мозку. Функціональна асиметрія мозку
Т.Є.Демидова (Гімназія «Консул» №86). Характер і темперамент людини

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*