Інструментарій для самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладах позашкільної освіти
Archive for editor
Закон України «Про повну загальну середню освіту»
Національно-патріотичне виховання
Створення безпечного освітнього середовища, вільного від насильства
Протидія булінгу
Запобігання та протидія домашньому насильству
Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»
Вплив соціальних мереж та безпека в інтернеті
Сайт Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Створення можливостей для самореалізації та розвитку молоді
Онлайн-курси:
• онлайн-курс «Безпечна і дружня до дитини школа»
• онлайн-система «Експрес-оцінювання закладу освіти» відповідно до концепції БДДШ
• навчальний модуль «Основи формування соціальної і здоров’язбережувальної компетентності учнів»
• навчально-методичний посібник «Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти»
Наум Резніченко, учитель Олександрійської гімназії. Лірика Олександра Блока «In vino veritas!»
Наум Резніченко, учитель Олександрійської гімназії. Світ поезії Бориса Пастернака
Марина Гагарінова, учитель СШ № 88. Имя числительное как часть речи: відеоурок
Інна Халабаджах, учитель НВК «Міцва–613». Знаки препинания в простом и сложном предложениях
Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти (проєкт)
Змішане навчання: сутність та переваги у сучасному світі
Організація дистанційного навчання в школі: методичні рекомендації
Інтернет на користь: онлайн-ресурси для вивчення української мови
Нова українська школа: Концептуальні засади реформування середньої школи
Викладання російської мови у онлайн-режимі (з досвіду роботи)
Нормативно-правове та методичне забезпечення предмета “Фізична культура” у 2020-2021 навчальному році
Закон України «Про повну загальну середню освіту»
МОН України «Вимоги до протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину»
Серпнева педагогічна онлайн-конференція міста Києва 20 серпня 2020 року (повний зміст)
Організація дистанційного навчання в школі: методичні рекомендації МОН України, 2020 рік
Навчальна програма з фізичної культури для учнів 1-4 класів. Наказ МОН України 2016 року
Типові освітні програми (фізична культура НУШ) для закл. загальної середньої освіти: 1-2 класи. Наказ МОН України від 8.10.2019 N 1272. Автори:
Савченко О. Я.
Шиян Р. М.
Типові освітні програми (фізична культура НУШ) для закл. загальної середньої освіти: 3-4 класи. Наказ МОН України від 8.10.2019 N 1273. Автори:
Савченко О. Я.
Шиян Р. М.
В. В. Деревянко, В. І. Майєр. Фізична культура: програма для спеціальної медичної групи. 5-9 класи
Навчальна програма для гуртків з футболу в 1-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів
Черліденг: Навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл, 2017 рік
Відеоматеріали. Правила змагань: Учнівські міжнародні Ігри: Cool Games
Онлайн курс для вчителів фізичної культури «Нова фізична культура»
Міністерство освіти України. Дистанційні та онлайн сервіси в освіті
Організація навчально-виховного процесу з трудового навчання в 2020-2021 н. р.
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
Навчальні програми: трудове навчання, технології, креслення
Всеукраїнський конкурс «Учитель року-2021»
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Орієнтовне календарно-тематичне планування занять та зміст тем, що вивчаються. 5-9 класи
Електронні версії підручників. 5-9 класи
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
На допомогу вчителю
● Посібники, методичні рекомендації з організації дистанційного навчання (МОН, ДОН, ІПО)
● Порадник «Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи»:
Назаров С. І. Трудове навчання (технічні види праці)
● Вебінари І інтернет-конференції «Дистанційні TECHNOлогії трудового навчання»:
https://drive.google.com/drive/folders/17f5E8G7XgWld5IE86fwaajQzXjItboBQ?usp=sharing
https://www.youtube.com/playlist?list=PLoZZBfZTcTAd5Gic-klXUlXKLoqn4DxW7
Дистанційне навчання
1. Освітній проєкт «На урок»
• Вебінар «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання»
Анотація. Освітній проєкт «На Урок» створює низку безкоштовних можливостей для самоосвіти вчителів та для підвищення кваліфікації. Окрім того пропонує і ресурси для дистанційного навчання школярів та вчителів.
Спікер: Цукор Любов, редакторка освітнього проекту «На Урок»
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya
• Вебінар «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»
План вебінару:
1. Дистанційне навчання: яку платформу обрати?
2. Створюємо аккаунт на сервісі Zoom.
3. Як приєднатися до конференції, як запланувати конференцію.
4. Робота під час конференції: взаємодія учасників.
5. Приклади проведення дистанційних занять та організації роботи педагогічного колективу в Zoom.
6. Zoom, Skype, Meet — що обрати?
Лекторка: Ганна Дудіч
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat
• Всеукраїнська інтернет-конференція «На урок»: «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»
Анотація. Цікава та корисна інформація від учителів-практиків, які активно залучають інтернет-ресурси в роботу та діляться власним досвідом із колегами.
https://naurok.com.ua/conference/edtech
2. Освітній проєкт «Дія. Цифрова освіта»
Освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»
Анотація курсу. Мета освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» – показати вчителям усі доступні сервіси та алгоритми, які допоможуть вибудувати правильну й ефективну роботу з учнями та батьками на період карантину…
• «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів. Серія 1. Алгоритми та комунікація вчителів і учнів»
Анотація серії. Який алгоритм дій на період дистанційного навчання? Як мають взаємодіяти адміністрація школи, вчителі, діти, батьки? Навіщо враховувати всі можливі ризики та визначати відповідального?
Про все це дізнаєтесь разом із Оленкою Северенчук, директоркою з розвитку Ukrainian Global School, радницею заступника міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції. В цій серії згадуються сервіси: На урок, Мій Клас, Ilearn.
• «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів. Серія 2. Набір і специфіка використання сервісів для вчителів»
Анотація серії. Як організувати спілкування з учнями? Чому всім учителям важливо синхронізуватись та визначитись, яку платформу використовувати? Якою є роль соціальних мереж як системи комунікації з учнями?
Допоможе розібратись із цим Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.
В цій серії відбувається огляд сервісів та соцмереж: Google Site, Facebook, Instagram, Telegram, Tik Tok, Google Classroom, Class Dojo, Padlet, Zoom, Hangouts, Skype, Viber.
• «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів. Серія 3. Дізнаємось більше про Class Dojo»
Анотація серії. Class Dojo — це зручний інструмент для оцінки роботи класу в реальному часі. Ідея сервісу полягає в створенні зручної та легкокерованої системи заохочення з різними ролями і рівнями доступу. Кожен знаходить мотивацію за певне досягнення. Передбачений щоденник рефлексій для учня. Більше деталей розповість Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.
• «Карантин: Онлайн-сервіси для вчителів. Серія 4. Google Classroom для організації дистанційного навчання»
Анотація серії. З Google Classroom можна спілкуватись, збирати файли з роботами, ставити оцінки, контролювати терміни виконання завдань, створити контрольну роботу за варіантами, надавати консультації для кожного учня в приватному режимі. Особливостями використання сервісу поділиться Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.
• «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів. Серія 5. Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams»
Анотація серії. Завдяки безкоштовному онлайн-інструменту Microsoft Teams учні та вчителі матимуть доступ до навчальних матеріалів і зможуть взаємодіяти. Основою інструменту є команда — можна об’єднати учнів у класи. В кожній команді можна створити тематичні канали за предметами, наприклад, математика або історія. Аби співпрацювати з колегами, варто створити команду — віртуальну вчительську. Більше подробиць ви дізнаєтесь у серії за участю Марини Лютинської, вчителя Ліко-школи, експерта Microsoft.
3. Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді
Анотація. Вимушене дистанційне навчання (ДН) поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні.
«Нова українська школа» зібрала найпоширеніші запитання батьків і вчителів. На них відповідає Алевтина Лотоцька, головна спеціалістка МОН (2008—2019), яка брала участь у розробленні Державного стандарту початкової освіти, методичних рекомендацій із викладання навчальних предметів та оцінювання навчальних досягнень учнів та учениць.
4. Освітній курс «Організація освітнього середовища засобами Google Classroom»
Курс підготував Центр інноваційних освітніх технологій.
Автор курсу — Стечкевич Олег Орестович, кандидат пед. наук, старший науковий співробітник, доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка» (викладач вищої категорії, викладач-методист, старший викладач).
5. Відео-курс «Створення тесту в гугл-формі»
Автор: Наталя Ільченко
6. Відео-урок «Навчаємось зі смартфоном. Class Dojo: інструкція для школяра»
Автор: Валентина Кодола
Організація навчально-виховного процесу з української мови та літератури в 2019/2020 навчальному році
Нормативно-правова база, яка регулює діяльність учителя української мови та літератури в 2019/2020 навчальному році
Методичні рекомендації щодо викладання української мови в 2019/2020 навчальному році
Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2019/2020 навчальному році
Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Стислий огляд змін у новій редакції «Українського правопису» 2019
Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови та літератури
Мовно-літературні конкурси для учнів
Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика
Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка
Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням
Організація навчально-виховного процесу з курсу «Мистецтво» в 2019/2020 навчальному році
Нормативно-правова база, яка регулює діяльність вчителя курсу «Мистецтво» в 2019/2020 навчальному році
Державний стандарт початкової освіти затверджено наказом від 21 лютого 2018 року:
для 1–2-х класів (Стандарт 2018 року) — за № 87
Типові освітні програми початкової освіти від 22 лютого 2018 року:
для 1–2-х класів (Стандарт 2018 року) — під керівництвом О.Я. Савченко
для 1–2-х класів (Стандарт 2018 року) — під керівництвом Р.Б. Шияна
Типові освітні програми затверджено наказами від 20.04.2018 року:
для 3–4-х класів (Стандарт 2011 року) — за № 407
для 5–9-х класів (Стандарт 2011 року) — за № 405
для 10–11-х класів (Стандарт 2011 року) — за № 408
Навчальні програми для 3-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів:
Мистецтво 1-4 клас (оновлено)
Мистецтво 5-9 клас (оновлено)
Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів:
Мистецтво 10-11 клас. Рівень стандарту
Мистецтво 10-11 клас. Профільний рівень
Лист Міністерства освіти і науки України від 01.07.2019 р. № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»
Методичні рекомендації щодо викладання мистецтва в 2019/2020 навчальному році
Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 01. 07. 2019 р. № 1/11-5966
Художньо-естетичний цикл
Календарно-тематичне планування до підручників:
Калініченко О.В., Аристова Л.С. Мистецтво. 2 клас. Вид-во «Освіта»
Кізілова Г.О., Шулько О.А. Мистецтво. 2 клас. Вид-во «Астон»
Кондратова Л.Г. Мистецтво. 2 клас. Вид-во «Богдан»
Лємешева Н.А. Мистецтво. 2 клас. Вид-во «Абетка»
Лобова О. Мистецтво. 2 клас. Вид-во «Школяр»
Масол Л., Гайдамака О., Колотило О. Мистецтво. 2 клас. Вид-Во «Генеза»
Островський В.М., Федун Г.П. Мистецтво. 2 клас. Вид-во «Богдан»
Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л. Мистецтво. 2 клас. Вид-во «Ранок»